2023年2月21日 星期二

下一站,羅湖


老公和我足足3年冇返大陸喇!

今日,

我哋搭火車去羅湖,

主要原因係更新銀行資料(更改回鄉證和電話號碼);

早上係wechat微信~發現~小程式~海關旅客指尖服務,

填寫出入境健康申明卡資料(24小時內有效),

將個健康申報碼截圖,

過中國海關前掃碼,

再過中國海關,

早上過關唔算好多人,

非常順暢,

冇難度呀!

我哋去羅湖地鐵站內中國銀行,

8點40分到達,

9點30分先開門,

已經有10個人排隊等候,

之後人數會越來越多,

要處理銀行業務嘅朋友就要注意啦!





辦完哂銀行事後,

搭一個站地鐵去國貿站A出口,

去金光華廣場食嘢,

老公話想食麵,

OK,

咁就去食鹵麵啦!












食飽飽就去taste行街街,

行超市我就最開心架喇!

買完嘢就搭地鐵返羅湖喇!

行去羅湖城八下,

好多人辦理電話咭,

按摩、修甲、修眉,

買包包、錶等等,

好多人推銷,

應該好快復甦了。

回程就記得先去微信~~小程式~海關旅客指尖申報,

修改健康申明卡,

將入境改為出境再截圖,

出關前再掃碼呀!





















6 則留言 :

  1. 聼講要開個實名電話號碼才可以解凍銀行戶口, 所以銀行逼爆

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幾年前開戶口都已經要實名登記呀!

      刪除
  2. 買、買.......好興奮呀!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!