2023年1月27日 星期五

花膠冬菇炆排骨

 

我嘅舊Ig和facebook入唔到,

就連專業~添飯都入唔到呀!@@"

所以開咗一個新的社交賬號,

希望有緣人睇到我呢個新社交網站,

做個朋友或追蹤呀!

但由於太多陌生人又冇相片嘅假賬號,

所以大家記得講暗號~添飯!

我先會加add 你哋架!

👉👉👉Agnes Wong


女人唔補好易老,

所以前兩日炆咗呢個花膠冬菇炆排骨俾大家食呀!

雖然我買嘅係小花膠,

但賣相和口感都相當唔錯架!




材料: 一字排骨$70、花膠仔適量、冬菇15隻、薑3片、紹酒半湯匙

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 蠔油1.5湯匙、豉油大半湯匙、老抽半湯匙、冰糖碎1湯匙

做法: 排骨洗淨後用廚紙索乾水份,落醃料醃1小時;

冬菇浸軟去蒂;花膠從冰箱取出解凍備用;

燒熱油鑊落薑片和排骨煎香兩面,加入冬菇炒勻後贊紹酒少許;

落調味和3碗熱水煮滾後,轉小火炆45分鐘,加入花膠炆多15~20分鐘,

最後落少許生粉水埋芡汁便成。(如果花膠較厚身,就要炆耐少少喇!)


花膠出水方法: 

用水先浸軟花膠,燒熱一鍋水將花膠、薑和蔥一齊出水10分鐘,

熄火後焗至水涼後,分開幾份花膠放入冰箱,
咁就隨時都有得用啦!

我嘅舊Ig和facebook入唔到,

就連專業~添飯都入唔到呀!@@"

所以開咗一個新的社交賬號,

希望有緣人睇到我呢個新社交網站,

做個朋友或追蹤呀!

但由於太多陌生人又冇相片嘅假賬號,

所以大家記得講暗號~添飯!

我先會加add 你哋架!

👉👉👉Agnes Wong

4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!