2021年10月6日 星期三

粥粉麵飯


呢幾日我和老公都係食雜糧,

炒下飯煮下螺絲粉,

今日就食餃子烏冬,

越食越簡單呀!

蝦仁午餐肉雞蛋菜芯炒飯

牛肉碎粟米菜芯湯螺絲粉

韭菜餃粟米肉碎湯烏冬


 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 







6 則留言 :

  1. 仔女大左, 唔使搞色彩做型的餸菜 , 易好多.

    如果而家仲叫我搞D 剪眼剪鼻後期加工果D 動物飯呢...我提早去老人院算喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我都未整過D咁得意嘅午餐盒呀!

      刪除
  2. 平時食下雜糧都幾好架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家我和老公都唔食得多嘢,煮得越簡單越好呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!