2021年10月30日 星期六

蔥花雞蛋煎餃


老公係飯桶,

一餐半餐唔食飯就得,

如果幾餐冇米落肚佢會唔習慣喇!

而我呢,

可以一粒米唔落肚都冇問題呀!

所以每餐一定要煮飯架!

今晚除咗煮飯外,

我仲整埋我至愛嘅蔥花雞蛋煎餃,

咁就大家都開心啦!








材料: 急凍餃子10隻、雞蛋1隻、蔥花、炒香黑芝麻適量、鹽少許

做法: 雞蛋落少許鹽發勻備用;燒熱油鑊加入急凍餃子用中火煎1分鐘,

加入大半碗水煮滾加鑊蓋煮至水差不多乾後(約7~8分鐘),

將雞蛋液淋在餃子四周圍,灑上蔥花和黑芝麻,

蓋上蓋焗至蛋液熟後便成。(點醋食會更香啊!)




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!