2019年11月27日 星期三

偷得浮生半日閒


今日老公和我,

兩個人由上水搭79號巴士去雲泉仙館拜奶奶,

帶埋奶奶身前至愛嘅零食,

仲有老公退休後獲頒嘅銀碟,

希望能與奶奶分享喜悅!























次次嚟到雲泉仙館,

我都買到唔停得手,

芒果乾、辣魷魚絲、蠶豆、烏梅、羅漢果、無花果乾、湯包等等,

今次每樣買少少都係二佰蚊咋!

返到天水圍都差不多2點,

老公話去飲下午茶,

去到酒樓見到唔少長者係度等位,

下午茶特價真係好抵食,

我哋呢餐食咗$109咋!







  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



6 則留言 :

  1. 我年年都去坪輋,但就無買過野,下次一定要去一次,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,去睇下啦!妳應該會買到嘢架!

      刪除
  2. 我去到雲泉都買到唔停得手 x 2.... hehehee

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,女人仔買嘢,肯定忍唔到手啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!