2019年11月16日 星期六

滷水雜錦~豬肚、豬大腸、火雞腎



計下計下,

原來我都好耐冇整過滷水豬肚和豬大腸食啦!

今日挑起條為食筋,

拿拿臨去凍肉舖買材料先得,

今次滷咗豬肚、豬大腸和火雞腎,

老公大讚好食,

緊係啦!

我剩係清理豬肚和豬大腸嘅肥膏,

都攪咗好耐呀!











材料: 急凍豬肚1個、急凍豬腸3條、火雞腎4個、薑6片、

蔥段適量、紹酒1湯匙

調味: 老抽6湯匙、豉油2湯匙、冰糖3大粒、八角2粒、桂皮適量、香葉3片

做法: 豬肚、豬大腸和火雞腎解凍後,

放入熱水鑊內加入薑2片、蔥段和紹酒出水8分鐘後沖水;

豬肚開邊剪去肥膏;豬大腸剪開數段後,

將豬腸反入露出豬腸內肥膏,用鉸剪剪去較肥部份;

將4碗水和調味先煮滾,落薑4片、豬肚、豬大腸滷1個小時,

加火雞腎再滷多20分鐘,取出待涼切片,

將滷汁淋在滷味便成。

~剩咗嘅滷水汁可以放入雪櫃,用嚟滷雞翼腸仔都得架!


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!