2018年9月7日 星期五

南乳芋頭炆排骨


臨近中秋,

又係食芋頭嘅時候喇!

小魔怪至愛食芋頭,

每次煮親呢個餸,

佢一定會食多幾碗飯架!















材料: 芋頭半個、一字排骨$50、南乳(大)1磚、冰糖粒1湯匙、紹酒半湯匙、

老抽少許、薑2片、蔥絲

醃料: 豉油1茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

做法: 芋頭去皮切件;排骨洗淨後用醃料醃1小時;

南乳用半湯匙紹酒搓勻;燒熱鑊落油,芋頭兩面至少少焦黃色上碟備用;

燒熱煲仔落油,加薑片和排骨略煎兩面後,落南乳爆炒,

排骨炒勻至每件排骨沾滿南乳,加2碗半水和冰糖煮滾後,

轉細火慢慢炆25分鐘後,落芋頭炆多15~20分鐘或至芋頭腍,

加少許老抽調色,或按個人口味加糖調味後,灑上蔥絲裝飾便成。


 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





6 則留言 :

  1. 芋頭合時,會夠粉同好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係唔識揀芋頭,次次都係撞彩買到個粉芋頭呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都買過冰鮮芋頭,真係冇咁好食架!

      刪除
  3. 好友 小週末愉快!謝謝分享好餸菜! 晴雨秋濃!外出保重!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!