2018年9月13日 星期四

返鄉下

噚日星期三,

老公、姑奶和我3個人返惠州辦事,

中午就約咗朋友係佢公司附近食飯,

老板娘好好人打咗折俾我哋,

6個人先食咗230人民幣呀!










係路邊見到有海南芒果賣,

超級大個仲要成10蚊人民幣1斤,

都唔平架!

但我哋未試過又買個返嚟試下先得!


晚餐就同親戚一齊食飯,

8大2小叫咗7餸1湯,

290蚊人民幣找數,

抵食啦!








至於今朝呢,

緊係要去附近市場食早餐啦!

聽講嚟緊星期六日會打大風,

順便買D新鮮菜返香港;

10點幾用朋友食埋少少嘢就返香港,

一連食咗2餐,

飽飽囉!

過關前買咗小魔怪至愛嘅麻辣鴨頸和鴨掌,

啤啤佢就最啱啦!













大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

6 則留言 :

  1. 睇見美食便流口水,你地有熟人帶路就會有好嘢食����

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以次次返去都會搵朋友帶我哋去食好嘢呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!