2018年9月26日 星期三

沙爹粉絲蝦煲


清哂啦!

今晚終於清哂中秋節燒烤剩低嘅嘢食啦!

連食咗3日肉,

睇怕要停一排唔食豬扒和雞翼喇!

今晚整沙爹粉絲蝦煲,

都係燒烤時食剩嘅食物之一,

蝦煲辣辣哋,

超級惹味呀!









附上呢幾日食過嘅燒烤食品




材料: 蝦12隻、粉絲適量、洋蔥半個、蔥段、乾蔥頭、蒜蓉、清雞湯1碗半

調味: 豉油1茶匙、老抽半湯匙、糖1茶匙、麻油少許、胡椒粉適量

做法: 蝦去頭去鬚挑蝦腸,用洗淨後用廚紙索乾水份;粉絲浸軟備用;

乾蔥頭切片備用;燒熱鍋落油,放蝦入鍋內煎至蝦兩面轉色後撈起;

原鍋落少許油加洋蔥、乾蔥片、蒜蓉和沙爹醬1湯匙爆香,

落調味和清雞湯煮滾後,加蝦和粉絲煮至差不多收8成汁,

最後加麻油撈勻,落埋蔥段後熄火,唔好開蓋焗1分鐘後便成。

~煎完蝦唔好洗個鍋,因為鍋內有大量蝦膏油,煮粉絲時索哂D蝦膏汁,

所以特別惹味架!

~粉絲我係用雜貨舖買嘅散裝粉絲,我鐘意佢哋係100%綠豆造外,

食落仲特別爽口添架!

  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!








4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!