2024年2月1日 星期四

返新屋


噚日我同老公返大亞灣新屋,

之前我哋來回都係call滴滴,

車費百五蚊咁上下,

都唔平架!

但今次就試下新路線,

我哋係蓮塘口岸附近搭京橋巴士,

去十里銀灘~梵高的海站下車,

每位22蚊人仔咋!

再call滴滴車過去都係廿皮左右,

兩人返去大亞灣單程都係62蚊人仔,

以後,

我和老公返去都會選擇呢條路線呀!


返去第一件事就係去辦理網絡開通電視,

我要求好低,

只係想有得睇TVB喇!

至於老公睇咩都冇所謂,

只要有體育台就得。

中國電信網絡好但月費過百,

老公話唔值,

因為唔係成日上去喎!

最後選擇惠州廣電,

月費48蚊人仔,

又符合我和老公嘅要求,

平平哋緊最重要架!

上午申請,

黃昏就嚟裝機,

正呀喂!

經過買D生果返屋企食,

放企行李先去搵食,

3個餸食咗139人仔,

少少貴。








返到屋企遇正大回南,

間屋濕到出哂水,

有排抹呀!

偷懶開冷凍抽濕先好少少咋!

舖好牀被,

今晚會留係呢度瞓呀!

之後安排人嚟裝窗簾,

靚哂!

裝完窗簾等到6點左右,

終於嚟裝網絡啦!

好嘢,

今晚有電視睇。











晚餐就同老公去食海鮮,

兩個人買咗3樣嘢90蚊,

有蝦、魷魚和花甲,

去咗間由兩夫婦經營嘅小店,

煮咗白灼蝦、豉油皇炒魷魚和豉汁炒花甲,

炒碟油麥菜和2碗白飯,

加工費連菜和飯,

合共72蚊人仔,

呢餐食咗162人仔。











今朝早餐,

康師傅牛肉海鮮杯麵,

噚晚食剩魷魚、花甲肉和菜,

加落個杯麵度,

味道唔錯呀!

中午朋友仔請我哋食午餐,

之前嚟過呢間食過飯,

水準冇變,

一樣咁好味道呀!














  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!







4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!