2019年4月18日 星期四

涼瓜咸菜黃豆排骨湯


今日靚湯~涼瓜咸菜黃豆排骨湯,

有清熱解毒、健脾、防熱痱濕疹等功效,

常飲嘅話應該可以同暗瘡講Bye Bye啦!

不過胃寒嘅朋友就唔好飲咁多啦!











材料: 涼瓜2條、咸菜1包、黃豆$3、排骨1斤、薑3片

做法: 涼瓜去核和白色囊後切件;咸菜浸20~30分鐘後切件;

黃豆浸2小時;凍水落排骨煮滾後熄火,用水沖洗乾淨備用;

燒熱10碗水,加入黃豆、排骨和薑片煲至翻滾後,轉小火煲45分鐘,

加入涼瓜和咸菜煲多45分鐘,按個人口味加鹽調味便成。

~其實落咗咸菜個湯已經好夠味,所以可以唔使落鹽都得呀!

~盡量刮去苦瓜內嘅白囊,咁煲出嚟個湯就冇咁甘苦架啦!




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!





4 則留言 :

  1. 呢個湯好味,不過我只可淺嚐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔受得寒涼和胃唔舒服嘅朋友,真係淺嚐好喇!

      刪除
  2. 回覆
    1. 初初飲落有少少苦,點知越飲越好味,我都飲咗3大碗湯,仲食咗唔少苦瓜添呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!