2019年4月10日 星期三

新屎坑空氣炸鍋~蜜汁黑椒香草焗雞膇


哈哈,

係呀!

我又敗家淘咗個空氣炸鍋嚟玩下喇!

之前係facebook睇到朋友仔淘咗呢個空氣炸鍋,

睇落又好似幾好玩咁喎,

平平哋199人仔,

連運費都係$276咋!

抵玩!









(12~13分鐘係咁樣)
(16分鐘係咁樣)

(焗完D油出哂嚟)




(要買個轉插返嚟又或自己換個三腳頭上去)


材料: 雞膇10隻、蜜糖1.5湯匙、蒜蓉1湯匙

醃料: 豉油1湯匙、鹽大半茶匙、糖1茶匙、黑椒碎適量、雜香草適量

做法: 雞膇解凍後用廚紙索乾水份,落醃料醃3小時或以上;

預先預熱空氣炸鍋200度2分鐘,然後放入雞膇焗15分鐘,

取出搽上蜜糖,再焗多3分鐘便成。

~今次全程焗18分鐘,我係冇反轉雞膇,但焗出嚟都係熟的;

但色水上就唔係咁平衡喇!有深淺色,所以如果想雞膇兩面都上色嘅話,

咁就要中途要反轉雞膇喇!

~上網睇,有人分享話部機有膠味,我開箱後又唔覺喎,

我剩係用洗潔精用布洗一兩次先用,睇落好乾淨後。

~用後清洗都好方便,浸一陣落洗潔精和布洗一洗就乾淨哂喇!

~坊間都有好多唔同牌子嘅空氣炸鍋,佢哋功能各有不同,

但煮食做法都差不多,大家可以互相參考下架!

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

8 則留言 :

  1. 抵玩喎呢部。飛乜譜我呢邊啱啱減價都要100歐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係就係囉,香港買都唔平呀!所以咪用二佰幾蚊淘部返嚟玩下囉!

      刪除
  2. 見到就想食. 買咗新煲, 可以炸多d

    我依家開咗vblog. 去支持下
    https://youtu.be/7_I-RR9txZ4

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!