2017年5月26日 星期五

2017愛心糭


今日又係一年一度包糭日,

老公有請假幫手執頭執尾架!

由於大魔怪去咗旅行,

所以今次唔包素糭喇!

比往年預少咗糯米,

所以包得46隻糭,

雖然包得少,

但隻隻糭都包得好大隻,

食一隻真係會好飽架!













材料: 糯米5斤、開邊綠豆4斤、咸蛋23隻、糭葉1斤、草2扎、

蝦米半斤、豬腩肉4磅、乾蔥頭1包

醃料: 豉油2湯匙、五香粉一包、糖2茶匙、紹酒1湯匙

做法: 豬腩肉去皮後切塊狀用醃料醃一陣;將整包乾蔥頭剁碎,

落油爆香乾蔥蓉後,加豬腩肉、蝦米、1茶匙鹽和大半碗水,


略煮豬腩肉至收汁盛起待涼,放入雪櫃雪1晚;
 

糯米和豆洗淨後起碼浸6個鐘,倒去多餘水份,

糯米和綠豆每邊都加3湯匙鹽和2湯匙油撈勻;

然後烚糭葉和草、咸蛋黃開半;準備好哂所有材料,就可以包糭啦!


每轉糭烚1個半鐘左右就得啦!




 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



8 則留言 :

  1. 我鍾意你準備的料,醃到夠味。我今年未食糉呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 等妳亞姨包咗糭,咁妳就有得食啦!

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈,咁啱拆呢個糭特別多料咋!

      刪除
  3. 下次,你试试肉不要炒。腌好直接包,煮出来会更好吃。😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 客家人包糭係要炒香D豬肉先包架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!