2024年5月5日 星期日

香煎雞膇


今日我又買咗1包雞膇返屋企,

醃咗半日落鑊煎香佢,

大小魔怪好鐘意食架!

因為佢哋都係食肉獸,

總之係肉就鐘意食架啦!

嘻嘻,

我都唔覺意食咗3件,

好味道呀!





材料: 雞膇12隻、蒜蓉、薑蓉

醃料: 鹽1.5茶匙、黑胡椒碎適量、孜然粉適量、辣椒粉適量

調味: 七味粉

做法: 雞膇解凍後,係雞膇背而界開2刀,盡量打開雞膇(易入味和易熟);

將雞膇放入大碗,加入醃料、蒜蓉和薑蓉,撈勻後放入雪櫃雪半日;

從雪櫃取出雞膇放室溫1小時;盡量抹去雞膇上蒜蓉和薑蓉,

放入油鑊內半煎炸至兩面金黃色後上碟,灑上七味粉拌食便成。

 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 







沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!