2024年5月15日 星期三

補食母親節飯


今日我哋一家和大魔怪女朋友仔,

5個人齊齊去食日式放題,

補番食母親節飯;

噚晚大魔怪女朋友仔送咗扎花俾我,

好開心呀!

過咗母親節都有花收!

我哋去咗極尚大瀛喜日本料理 - 元朗店,

12點食到3點,

好多款食品揀,

大家都食得好滿足,

佢哋話晚餐都應該唔使食囉!



















































 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!