2019年12月6日 星期五

滷水大雜會~豬肚、豬腸、金錢肚、火雞腎、雞翼


明天我哋一家會去拜祭父親大人,

午餐應該會去飲茶,

至於晚餐就留係姐姐家自煮,

每家人負責1~2款餸,

今次我整滷水大雜會,

有豬肚、豬腸、金錢肚、火雞腎、雞翼,

今日滷定明天食,

肯定入哂味道啦!




材料: 急凍豬肚1個、急凍豬腸2條、火雞腎3個、金錢肚1塊、雞翼2磅、

薑6片、蔥段適量、紹酒1湯匙

調味: 老抽1碗(飯碗)、豉油3湯匙、冰糖3大粒、八角2粒、

桂皮適量、香葉4片、花椒粒適量

做法: 豬肚、豬大腸、火雞腎、金錢肚和雞翼解凍後,

放入熱水鑊內加入薑3片、蔥段和紹酒出水8分鐘後沖水;

豬肚開邊剪去肥膏;豬大腸剪開數段後,

將豬腸反入露出豬腸內肥膏,用剪刀剪去較肥部份;

將6碗水和調味先煮滾,落薑3片、豬肚、豬大腸和金錢肚先滷1個小時,

加火雞腎和雞翼再滷多20分鐘,待涼取出切片,

將滷汁淋在滷味便成。



 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!