2009年7月9日 星期四

忙!忙!忙!遙遠控制的一餐!

 
今日返到幼稚園非常忙碌!
 
上午要照顧仍返學的小朋友,
 
下午又要準備畢業典禮的事情,
 
因為今次如期舉行的決定大過急趕,
 
大家都有不同的事情要處理,
 
間中都會有少少爭執,
 
其實大家都係為咗令畢業典禮能順利進行,
 
所以發洩完脾氣後,
 
很快又會繼續自己的工作裡。
 
未能趕及煮飯,
 
唯有遙遠控制教工人姐姐整定D餸,
 
跟咗我差不多1年半,
 
我諗佢都學到唔少嘢啦!(煮餸方面)
 
今餐大部份都係工人姐姐煮的,
 
如煎定豬扒和炸魚等,
 
等我返到屋企才加工。

 


洋蔥豬扒


粟米燴魚柳


 
沙葛紅蘿蔔炒木耳
 
明天,我諗都係趕唔到返屋企煮飯啦!
 
因為明日下午五要去中學禮堂佈置場地,
 
唔知幾點可以離開呀!
 
 

  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 


 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!