2009年7月15日 星期三

南乳煎雞扒

 
今日我可以早D用電腦,
 
因為大魔怪番咗童軍,
 
而且仲有自助餐食添!
 
可能會夜D返,
 
唔使同我爭用電腦啦!
 
屋企已經裝咗兩條上網線!
 
但係我都冇得用!
 
另外,好在前幾日停電只得2個鐘左右,
 
所以樽南乳醬仲可以用嚟醃雞扒!

 


 
南乳煎雞扒
 
想食青口好耐啦!
 
街市都好似唔見有得賣喎!
 
於是又要買急凍嘅青口嚟煮呀!
 
 
蒜蓉乾蔥炒青口
 
小魔怪話想食菠菜,
 
就買菠菜啦!
 
 
 
蒜蓉炒菠菜
 

  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!