2009年7月12日 星期日

簡單的午餐~白汁肉醬腸仔意粉(海鮮蘑菇湯)

 
不知道是否近日工作疲累過度,
 
唔想再煮得太複雜了!
 
於是買了$11肉碎,
 
一罐海鮮蘑菇湯(百佳特價大罐$8.9),
 
上次用剩半包意粉(500g)和5條腸仔(切片)


 
白汁肉醬腸仔意粉(海鮮蘑菇)
 
我整了2大碟,
 
大魔怪揚揚言能吃一整碟意粉,
 
我當然不會答應他,
 
但當他吃過3大飯碗後,
 
唉!終於屈服了,
 
讓他吃完餘下的意粉,
 
整整有一碟之多呢!
 
好彩我都為自己準備了一碟,
 
份量雖少但覺得好好味道!
 
 
 
  
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!