2009年3月22日 星期日

大小魔怪生日會!

 
終於到大小魔怪的生日會啦!早上因要返工的關係,下午才買大食會的食物。整個下午,我處於忙碌的狀態,一面準備食物,一面搓搓麻雀仔。(好耐有打啦!)
大小魔怪在生日會裡收到了他們最最最喜歡的禮物~現金。
大食會終於開始了:
  
    茶葉蛋


  馬蹄粟米豬肉餅

     日式咖哩雜錦丸加腸仔

瑞士汁雞翼

  司華力腸煙肉卷

釀豬手(意大利買) 
   

  忌廉蘑菇海鮮墨汁意粉


    蠔油生菜

 雜菜湯

   鵝肝醬麵包

大魔怪選出司華力煙肉卷最美味。
小魔怪選出忌廉蘑菇海鮮墨汁意粉。
而我選出法國鵝肝麵包最美味。
原本姨媽造木糠蛋糕的,材料全部齊全,但家裡的蛋不新鮮,所以失敗了。(P.S. 不知道是否假蛋,D蛋白打極都係水咁)

 
 
 

  
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!