2009年11月5日 星期四

柱候蘿蔔牛腩煲!

 
今日天氣雖然回升至20幾度,
 
我的鼻敏感仍然發作,
 
昨晚睡到半夜,
 
鼻水不知從哪裡走出來,
 
真真辛苦啊!
 
唉!我又要起床吃藥了。
 
 





柱候蘿蔔牛腩
 
 
材料: 牛腩2磅、白蘿蔔1個、薑和蔥
 
調味: 柱候醬2匙羹、豉油、老抽和冰糖
 
做法: 牛腩先用薑蔥和紹酒出水;燒熱油鑊爆薑和牛腩,
 
加調味和水蓋過牛腩面,炆至牛腩1小時後加蘿蔔,
 
炆至牛腩淋為止。
 
 
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!