2009年11月23日 星期一

芋頭煎魚肉餅!

 
自從忙完美勞嘉年華後,
 
我哋老師又要開始忙聖誕佈置和慶祝會,
 
近日不停搵書睇吓有冇得參考,
 
希望有幫助啦!
 
另外,我11月開始兼任學校資援老師,
 
咪即係打雜一名,
 
 
咩野都做囉!
 
放遲1個半鐘,
 
都係放2點半咋!(嘻嘻!偷笑中!)
 
人工就加咗少少啦!
 
又加加埋埋D興趣班,(逢三、四、五)
 
搵外快嘛!
 
嘩!發達啦!(唔好話俾老公知呀!)
      
 

 
芋頭煎魚肉餅
 
 

材料:芋頭1/4個、魚肉半斤、冬菇3隻、蝦米少許和蛋1隻
 
調味:鹽、糖、粟粉、麻油和胡椒粉等
 
做法:冬菇和蝦米切碎; 芋頭去皮刨絲後混合冬菇和蝦米碎,
 
加蛋和調味與魚肉碎攪勻;用易潔鑊落油,
 
將芋頭魚肉餅煎至兩面金黃色便成。
 
 

     
 


  欖菜肉燥干扁四季豆(不加辣)
 

 
材料: 四季豆、豬肉碎、欖菜1匙羹、蒜蓉和乾蔥蓉
 
調味: 生抽、老抽、糖、栗粉和麻油(醃豬肉碎)
 
做法: 落油把四季豆炸至兩面有焦黑色盛碟;
 
將欖菜、蒜頭和乾蔥頭炒香,加少許豬肉炒至熟,
 
把四季豆回鑊快炒便成。
 

     
 
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!