2022年12月1日 星期四

七日居家檢疫~第一日


噚日小魔怪確診後,

佢即刻上報衛生署,

我哋一家四口隔咗2個鐘頭後就收到居家檢疫令,

未來七日我哋要進行自我健康監察,

而小魔怪今日下午五點半左右,

衛生署安排佢入咗竹篙灣呀!

屋企適合佢帶入隔離營嘅物資(食物)唔多,

我已盡力了。

以上物資係我幫小魔怪準備的,

下面就係政府速遞俾我哋3人嘅防疫包,

小魔怪入隔離營係唔需要的;

我仲有打咗民政署熱線1833019,

安排送支援物資(食物和日用品),

我最最最需要係廁紙,

屋企得番6卷廁紙呀!



小魔怪啱啱到咗竹蒿灣,

佢話好爽好正,

冷氣機有冷暖風,

唔驚凍呀!

入到去即刻安排食晚飯,

仲有零食杯麵添呀!






 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



8 則留言 :

  1. 回覆
    1. 小魔怪噚日開始冇發燒,安心好多呀!

      刪除
  2. 政府安排得幾好喎,你不用擔心,安心休息七日啦,好快出關喇!

    回覆刪除
  3. 係唔係可以揀家居隔離定去隔離中心?
    宜家啲支援完善咗好多, 時間好快過, 捱幾日就出關啦 !
    妳咪當呢七日清吓屋企物資囉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果屋企有兩個廁所,咁就可以唔使去隔離營呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!