2022年12月29日 星期四

留家抗疫~第一日


11月30日,

小魔怪中咗新冠病毒,

佢選擇入住竹篙灣;

到12月29日,

今次輪到大魔怪中新冠病毒,

噚日佢仲好哋哋帶女朋友仔返嚟食飯,

今日佢就發燒39度和喉嚨痛,

今次佢想居家隔離,

OK,

咁我哋朱家就齊齊留家抗疫啦!

好在依家抗疫政策有變,

我哋呢類密切接觸者不再需要進行居家檢疫(禁足),

不過咁,

為己為人,

我哋冇必要都唔會周圍走,

買完餸就快快趣返屋企,

我連早餐都唔敢出街食,

其實我都驚自己帶病毒呀!

今日我仲講笑咁話,

我就係天選出嚟為佢哋煮飯嘅人,

依家我和老公暫時冇中招,

不過病毒圍繞住我哋身邊,

中招都係遲早嘅事呀!



準備咗退燒藥和消炎藥俾大魔怪食,

佢一路係咁瞓,

瞓到中午先起身食早餐兼午餐,

食咗一碗粥、少少蛋和午餐肉,

食飽又瞓,

連打機都冇力,

好在佢肯飲暖水,

唔會喉乾呀!

晚餐佢都係食粥,

加少少菜和排骨,

佢話想食雞尾包,

我明日落街先買俾佢食囉!






依家每次大魔怪去完廁所,

老公都會做深層大清潔,

大家齊齊努力,

希望可以大魔怪好快好番啦!


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!