2017年10月30日 星期一

大雜會


今日食大雜會,

大雜會係咩???

哈哈,

咪就係雪櫃有咩就煮咩囉!

裡面有菜有肉有海鮮(蝦米和魚蛋),

我仲加埋十幾隻餃子添!

嗱嗱嗱,

我係想清下個雪櫃,

千祈唔好諗我係打斧頭呀!




材料: 豬肉絲、餃子、魚蛋、蝦米、娃娃菜、清雞湯、薑片

醃料: 豉油1茶匙、鹽少許、糖半茶匙、生粉少許、麻油少許

做法: 豬肉絲用醃料醃30分鐘;預先將餃子灼熟備用;

將清雞湯煮滾,加入娃娃菜、豬肉絲、魚蛋、蝦米和薑片煮滾5分鐘,

最後落埋餃子煮至番滾,按個人口味加鹽調味便成。
  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!