2017年10月23日 星期一

臘味煲仔飯


麵包班同學仔真係好好,

係外面買咗D靚臘腸,

俾咗幾條請我食;

襯依家開始秋涼,

都係時候整臘味煲仔飯啦喂!








材料: 2.5杯米、臘腸1條、鵝肝臘腸2條、臘鴨髀1隻

調味: 煲仔飯豉油、麻油

做法: 臘味用熱水沖洗後蒸熟(約10分鐘),待涼切片備用;

洗2.5杯米後浸10分鐘,將米放入鍋內加2.5杯水(量米杯),

用中火煲至冒煙或差不多乾水後,即轉最細火煲多10分鐘左右,

(期間需要將煲在煮食爐上下左右移動,使飯焦平均分佈。)

將切好的臘味放入煲內焗多5分鐘,淋上調味後撈勻便成。

~蒸過嘅臘味先放入煲仔內,咁D飯就冇咁肥膩啦!

~可按個人口味,加埋蔥粒撈埋嚟食都得架!


  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



9 則留言 :

  1. 咁啱既,我今日都買左材料今晚整臘味飯食呀

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 嘻嘻,小魔怪想食,咪快快整俾佢食囉!

      刪除
  3. 好想食,可惜屋企冇臘腸

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋風起,食臘味,耐唔耐食條都幾滋味架!

      刪除
  4. Ever wanted to get free Instagram Followers & Likes?
    Did you know that you can get these AUTOMATICALLY & ABSOLUTELY FOR FREE by getting an account on Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!