2009年6月26日 星期五

母親大人教我煲呢個湯!

 
母親大人都幾鐘意煲湯
 
因為佢特別得閒
 
剩係幫姐姐照顧姨甥仔
 
所以每次姐姐或妹妹妹夫返屋企食飯時,
 
佢都會煲老火湯俾佢哋飲。
 
上個月母親大人返廣州,
 
嬸嬸將自己醃咸嘅新鮮鴨腎俾咗佢,
 
於是母親大人又分咗1半俾我,
 
有9隻咸鴨腎。
 
煲咩湯好呢?
 
母親大人教我用節瓜、豬展、咸鴨腎3隻、
 
蓮子、淮山、瑤柱煲紅棗。
 


    節瓜豬展咸鴨腎蓮子淮山瑤柱紅棗湯
 
 
 

  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!