2009年6月16日 星期二

愛上芝士!

 
今天,我有2天的假期,
 
可以留在家中幫大小魔怪溫書,
 
唔使老公再話我冇時間同佢哋溫書啦!
 
自己放假,於是俾工人姐姐放假
 
等佢有得休息吓。
 
不過千叮萬囑佢戴口罩出街,
 
因為近呢幾次放完假後工人姐姐都會病,
 
繼而影響到奶奶又會病喎!
 
不過,最後佢都係唔記得戴口罩,
 
唉!真失敗!
 
另外,大小魔怪一早返學考試,
 
唔夠10:30佢哋2個全部返哂屋企,
 
仲話超超超肚餓。
 
唯有即刻整個又快又好味嘅:
 
 


 
芝士茄汁洋蔥肉碎螺絲粉
 
30分鐘有得食啦!
 
1包螺絲粉足足整咗2大碟,
 
 
全部掃清。
 
 
  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!