2022年12月5日 星期一

七日居家檢疫~第五日


居家檢疫第五日,

仲有兩日如果大家平平安安健健康康嘅話,

我哋就可以出關架喇!

堅持住,

加油呀!

早餐~餐肉蛋三文治+美祿。

午餐~黃芽白炒肉片+蕃茄炒蛋。




大魔怪話日日唔係食菜炒肉就係菜炒菜,

食得好厭呀!

所以晚餐就叫外賣,

我滾多個罐頭粟米湯。

我問大魔怪呢餐貴唔貴,

佢話呢排我煮得咁辛苦,

請我哋食番餐好嘢,

哈哈,

好乖仔呀!










 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!