2022年12月2日 星期五

七日居家檢疫~第二日


小魔怪噚日入咗竹蒿灣,

今朝食完早餐後,

我和老公即刻拿拿臨,

入佢房間做大清潔,

洗哂佢間房外掛嘅衫、牀上用品,

抹完成間房後,

我又要洗埋個廁所,

真係攰到唔想郁呀!

午餐簡單煎午餐肉和西蘭花炒蝦仁,

大魔怪仲笑我咁快食戰爭物資呀!

早餐~焗菊花茶+炒滑蛋(2隻)+白麵包

晚餐就食梅菜蒸豬肉和黃芽白粉絲煮蝦米,

食埋今日鮮肉已經食哂,

明日要食急凍嘢喇!






   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 


雀后(添飯)Facebook Fan Page


4 則留言 :

  1. 都很豐富啦! 留在家...煲劇, 做運動或是打電話給朋友聊聊天, 好快過.

    回覆刪除
  2. 不缺物資,仍然好豐富.

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!