2022年12月10日 星期六

白汁蘑菇雞絲意大利寬麵

 

今日午餐食白汁蘑菇雞絲意大利寬麵,

煮咗一大鍋,

我哋一家四口子竟然食得哂,

哈哈,

可見我哋真係好大食,

不過唔包括我,

其實我好細食架!





材料: 雞扒1塊、意大利寬麵350g、白、啡蘑菇$10、西蘭花1個、

忌廉蘑菇湯1罐、鹽、黑胡椒碎、芝士粉

醃料: 豉油半湯匙、鹽少許、糖少許、生粉少許、麻油

做法: 意大利寬麵按包裝指示煮寬麵軟身後隔水備用(留部份煮寬麵水);

雞扒解凍後去皮切絲,落醃料醃30分鐘;

西蘭花灼熟備用;蘑菇用濕布抹表面後切片;

燒熱鑊落油,炒雞絲和蘑菇炒至8成熟後,

加入忌廉蘑菇湯和適量煮寬麵水煮滾,

落寬麵和西蘭花煮至翻滾後,按個人口味落鹽調味,

最後上碟後灑上黑胡椒碎和芝士粉便成。



  

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  





6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!