2022年12月7日 星期三

今日出關啦!


今日係居家檢疫第七日,

一早我哋自我檢測陰性後,

就可以出關啦!

隔離期間大魔怪係WFH,

今朝就拿拿臨去返工,

佢出去走動走動都好嘅,

不過我提醒佢要注意衛生,

我唔想再俾人困係屋企7日呀!

今朝我要去健康院覆診,

早早落街呼吸新鮮空氣,

好爽呀!


覆診完都成10點半,

即刻去食我嘅至愛車仔麵做早餐,

食完順便買個雙餸飯俾老公做午餐;

因為老公夜晚有飲宴,

所以晚餐就得我一個人自己食喇!

煮碗喇沙麵食就算囉!





 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!