2022年12月25日 星期日

韭菜豬肉餃子


今日聖誕節,

大小魔怪都出哂街去玩,

我和老公係屋企太得閒冇嘢做,

老公話會自己出街踩單車喎!

咁我就襯佢哋全部都唔係屋企,

包定D餃子放入冰箱,

係呢個聖誕假期都有得食嘛!

今次總共包咗66隻韭菜豬肉餃子。






材料: 豬肉碎1斤(半肥瘦)、韭菜1扎$9、雞蛋1隻、蒜蓉適量、

水4湯匙、滾油適量、餃子皮1斤(薄)

調味: 豉油2湯匙、蠔油1湯匙、鹽1茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、

麻油少許、胡椒粉適量

做法: 將豬肉碎放入大碗內,加入調味、雞蛋、水4湯匙,

攪至豬肉餡料起膠後,放入雪櫃雪1小時;

韭菜洗淨去頭切碎,瀝乾水份備用;

從雪櫃取出豬肉餡,加入韭菜和蒜蓉,贊滾油係蒜蓉和韭菜面後,

將韭菜和豬肉餡攪勻,就可以用嚟包餃子架啦!

~包好嘅餃子可以裝起放入冰箱內,咁就隨時都有得食啦!






大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!