2022年12月31日 星期六

留家抗疫~第三日


今日除夕夜,

歡送2022,

迎接2023。

祝願大家身體健康,

快快樂樂,

世界和平!

大魔怪中招後冇哂胃口,

噚晚晚餐都冇食到,

今朝早餐我準備咗咖啡卷蛋糕和蜜糖水俾佢,

而我就食午餐肉蛋三文治。


大魔怪話唔想食嘢,

唔食嘢食藥個胃好傷,

所以我準備咗雞尾包、烚雞蛋和烚蕃薯,

任佢揀,

睇下佢想食咩喇!

而我哋嘅午餐就食梅菜蒸豬肉和灼生菜。







由於今日仍然要留家抗疫,

所以每年去妹妹家開除夕party取消了,

唯有今年靜靜哋一家四口在家慶祝!

除夕晚餐叫外賣,

好食,

好滿足呀!











今朝收到朋友仔係迪士尼寄俾我嘅聖誕和新年賀片,

好靚,

多謝呀!





 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
  




8 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!