2022年12月30日 星期五

留家抗疫~第二日


留家抗疫~第二日,

大魔怪噚日話想食雞尾包,

今朝我買咗3款麵包等佢揀,

雞尾包、菠蘿包和朱古力包$20有4個,

檸檬$10有3個,

都唔平呀!

我嘅早餐係車仔麵,

超邪惡,

唔可以成日食呀!





今日唔知係咪心理作用,

喉嚨有少少痕癢,

仲有D咳添,

希望冇事啦!

午餐煮咗一大鍋牛肉通心粉,

多到連晚餐都要食佢呀!

煎隻蛋兼炒多碟花菜肉片,

晚餐又攪掂。







今日黃昏收到政府派俾確診者嘅抗疫物資,

有口罩、探熱針、檢測捧、蓮花清瘟和大陸版退燒藥,

聽人講大陸版退燒藥好掂,

未試,

因為大魔怪已經退燒,

但喉嚨仍然好痛有咳有痰,

冇胃口食嘢,

我沖咗蜜糖水和檸檬水俾佢舒緩下,

依家大魔怪食緊退燒藥(有需要先食)、消炎藥和得果定喉片,

年青人反應強烈少少,

應該要捱多幾日先會好呀!






 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!