2022年12月20日 星期二

愉景灣至梅窩


今日我和老公約埋大伯大伯娘和姑奶,

一行5人由愉景灣出法行去梅窩;

我哋由天水圍出發,

搭屯馬線去南昌,

轉迪士尼線去欣澳站外搭巴士DB03R去愉景灣巴士總站落車。

我哋冇去白色教堂,

只去咗聖母神學院果邊,

慢慢沿海邊行,

行斜路上山,

再落千級樓梯到梅窩銀礦灣泳灘,

我哋全程行咗3個小時呀!























































一場嚟到梅窩,

梗係要去食海鮮啦!

白灼蝦、椒鹽鮮魷、蝦醬炒飯、炒時菜、羊腩煲、例湯(送嘅)和啤酒,

呢餐姑奶請食飯,

食咗約$870。

之後我哋搭船返中環,

再轉巴士返屋企呀!

爭D漏咗講,

我係愉景灣公公農莊買咗少少有機菜做手信呀!


 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





10 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!