2022年12月6日 星期二

七日居家檢疫~第六日

 

今日係居家檢疫第六日,

我哋3個人自我檢測陰性,

只要明天我哋自我檢測都係陰性嘅話,

就可以出關喇!

由於我明天要去健康院覆診攞藥,

所以我專登打居家抗疫熱線~1833019,

問清楚只要我哋連續有兩日陰性報告,

就可以離開檢疫地方和家居,

熱線工作人員叫我放心,

我哋可以自由出街時,

聽到個心都安樂哂;

不過小魔怪就冇咁好彩,

佢今日自測都係兩條線~陽性,

冇得離開竹蒿灣,

唔知佢仲要捱多幾多日先可以出得番嚟。



早餐~雜丸菜芯通心粉

午餐~餐肉蝦皮菜芯蛋炒飯

晚餐~咖哩薯仔炆豬仔骨+醬燒茄子








 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

8 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!