2022年12月22日 星期四

冬至快樂~雙冬羊腩煲


我前幾日已經買定3磅幾急凍羊腩,

準備今日食羊腩煲過冬至;

噚日已經炆定呢煲羊腩,

小魔怪今日WFH,

等到大魔怪放工後,

一家四口齊人,

開得飯喇!









材料: 羊腩3磅、冬筍1包、冬菇6隻(大)、馬蹄20粒、炸支竹3條、

豆腐卜$5、粟米1條、薑10件(拍扁)、紹酒2湯匙、

冰糖適量、老抽少許(調色用)

醬料: 大南乳一磚、腐乳4件、柱候醬1湯匙

調味: 豉油1湯匙、老抽適量

腐乳醬: 腐乳5件、糖1茶匙、紹酒少許、腐乳汁適量

做法: 羊腩用薑
3件和1湯匙紹酒出水10分鐘,洗淨後瀝乾水份備用;

馬蹄去皮;
冬菇浸軟後剪開3件;(煮羊腩時落的)

支竹浸軟切段;豆腐卜剪半;(食羊腩時先加)

落油煎薑6件後,加入醬料炒勻,落羊腩炒至全部沾滿醬料後,

贊紹酒1湯匙和炒羊腩數十下,落冬菇、馬蹄、冰糖和熱水(水要蓋過羊腩),

水滾後轉最小火炆1.5小時,熄火後唔好開蓋焗至羊腩涼後,

放入雪櫃雪隔夜;從雪櫃取出羊腩加熱煮滾後,

加入粟米和冬筍煮15~20分鐘;將羊腩轉入電鍋內,

落豆腐卜和支竹煮至滾後,咁就可以加入自己喜歡嘅食材,

如雜丸、金菇、生菜、墨魚膠和響鈴。

~滾到咁上下冇汁嘅話,可以加少許熱水落架!

~響鈴,我鐘意放入湯汁內浸1~2秒,食落外軟內脆,好鬼正架!



    
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page

8 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!