2022年12月15日 星期四

雜錦煲


屋企個煮食爐又壞壞哋啦!

其實今年4月已經換咗個新爐頭,

點知噚日又係拆唔到出嚟洗,

即刻搵咗煤氣公司維修技術員整,

今日嚟睇咗喇!

可以免費幫我再換個新爐頭,

呢個煮食爐用咗6年,

爐頭都換咗好幾次,

每次換都約$500~600,

老公話如果下次再壞,

買個新煮食爐好過喎!

今晚得番一個爐頭煮飯,

又見依家天寒地凍,

整煲熱辣辣嘅雜錦煲嚟食,

一煲過,

快靚正呀!



 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 




6 則留言 :

  1. 雜錦煲好, 唔使諗. 家中有乜放乜, Good ~

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 冬天食熱辣辣嘅餸,可以保暖呀!

      刪除
  3. 好似宜家咩都化學咗, 我屋企個煮食爐都系用咗6年, 也是壞了準備買過個新既,
    之前維修過一次都成千幾銀, 內嵌式真系好容易壞, 但好睇囉.早知我裝老土D果隻啦, 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家所有嘢都好鬼化學,一過保養期後就壞架啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!