2022年12月18日 星期日

拜山&過冬


噚日我哋黃氏家族去拜父親大人;

一行9人拜完山後(大魔怪女朋友仔都有嚟),

齊齊去石門彩福皇宴飲茶食午餐,

我哋9個人太有食力,

午茶都食咗$1375,

勁呀!

其實妹妹、妹夫和姨甥仔佢哋有嘢做,

已經冇嚟到,

如果嚟齊哂,

哈哈,

呢餐肯定仲貴呀!
















飲完茶就去妹妹家,

打牌嘅打牌,

打機嘅打機,

上網工作嘅上網工作,

冇事做嘅繼續冇事做,

各有各玩。

晚餐又係去彩福皇宴食冬至飯,

呢餐$4380全包宴呀!

11人食(獨欠姨甥仔),

食剩少少糯米飯,

哈哈,

睇嚟圍餐都應該唔夠大家食呀!
















 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 



4 則留言 :

  1. 兩餐都好豐富, 最緊要可同家人聚在一起吃啊! ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個疫情時期,真係一家人齊齊整整食餐飯都幾難呀!

      刪除
  2. 咁多美食,睇到流口水🤤

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!