2022年12月4日 星期日

七日居家檢疫~第四日


今日係居家檢疫第四日,

姑奶幫忙買嘅新鮮物資到家了,

真係唔該哂呀!

菜芯、蕃茄、薯仔、豬肉、提子、香蕉、薑,

仲有麵包和豬肉乾(好想食)。

早餐~鮑魚麵配雞翼腸仔蛋,

鮑魚麵係新年禮物嚟,

咁都俾我搵到嚟食呀!

午餐~餃子肉片米粉



呢排混混噩噩,

無無聊聊,

成日上網都睇到眼矇,

所以瞓晏覺時間都長咗添呀!

瞓醒又夠鐘去煮飯啦!

老公話要食粟米粒,

亞仔話要食豆豉鯪魚;

晚餐~韓式煎粟米餅、豆豉鯪魚、菜芯炒豬肉片。





有人問竹蒿灣伙食掂唔掂,

亞仔反映話難食呀!

第一張係早餐,

第二張晚餐,

冇睇錯應該係雞髀嚟架!




 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 






8 則留言 :

  1. 竹蒿灣的雞脾...睇相好似OK. 你都就來自我隔離完畢了! 雀后, 可自由外去, 你第一件事會做甚麼呢? 我估下先~~~~~~~去茶餐廳 可飲熱奶茶? (唓 ! 你自己有呢鈉舖癮, 又估人有 *_* )

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,妳咁知我心意架!不過我要飲凍咖啡多D呀! ^.^

      刪除
  2. 還是新鮮食物好!有親戚支援,真好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以隔離期間,搵到親戚朋友幫手買物資係好重要架!

      刪除
  3. 平時媽媽煮得咁好味, 竹蒿灣咁難食一定食唔慣啦! 不過好快可以出關啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢話如冇意外過多兩日就可以出番嚟架啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!