2022年11月7日 星期一

南乳蓮藕炆腩排

 

雪櫃仲有幾磚南乳係度,

拿拿臨買咗個有泥嘅粉藕,

炆咗一大鍋南乳蓮藕炆排骨,

加埋我至愛嘅豆腐卜和支竹,

呢個餸超級好送飯,

係大小魔怪至愛餸菜之一嚟架!





材料: 蓮藕2節、腩排$70、豆腐卜$5、支竹3條、薑4片、紹酒1湯匙

醃料: 豉油1湯匙、鹽1茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙

調味: 南乳4小塊、冰糖適量、老抽適量、豉油1湯匙

做法: 腩排洗淨後,落醃料醃30分鐘;蓮藕去皮滾刀切件;

豆腐卜沖水後剪半;支竹浸軟剪段;南乳落少許紹酒搓勻;

燒熱油鑊,落薑片和腩排略煎兩面後,加入南乳醬快炒數十下後贊紹酒,

落蓮藕、冰糖和熱水3~4碗,用大火煮滾後,

再轉中細火炆30分鐘,落埋支竹和豆腐卜炆多15分鐘,

最後加少許老抽調色和生粉水埋芡汁便成。





大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


6 則留言 :

  1. 豆腐卜索晒D 汁好味, 比4 舊我送一碗飯. 哈哈哈~

    回覆刪除
  2. 好想食,呢處好難買到靚蓮藕。

    回覆刪除
  3. 大小魔怪好幸福, 妳真是個好媽媽!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!