2022年11月15日 星期二

咖哩洋蔥薯仔炆雞翼


雪櫃仲有十幾隻雞翼,

一次過煮哂佢好似好多咁,

留番幾隻我又唔想,

到最後我都係煮哂佢,

食唔哂留明天食物,

到時我就可以煮少樣餸啦!




材料: 雞翼15隻、薯仔2個、洋蔥半個、秘撈魚蛋醬2湯匙

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1.5茶匙、麻油少許

做法: 雞翼解凍後用廚紙抹乾水份,落醃料醃30分鐘;

薯仔和洋蔥去皮後切件;燒熱鑊落少少油,

煎雞翼兩面後,落蒜蓉和洋蔥炒至軟身後,

加薯仔和秘撈魚蛋醬爆香炒勻,落水1.5碗炆大約15分鐘左右或至汁濃,

最後落老抽少許調色和生粉水埋芡汁便成。


 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  

4 則留言 :

  1. 雀后,你同我心態一樣, 剩番D 唔湯唔水" 份量時, 我就一鑊熟, 煮晒佢唔使"牙訂" / 又添置D 來湊數. 至憎呀 ! 煩到死 ! 本來無一物好 ! 哈哈哈 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我次次都係煮好鬼多餸,食唔哂留番第日食,蒸番熱就食得,超方便呀!不過菜就唔會煮多,唔想留隔夜呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!