2022年11月17日 星期四

蘿蔔蝦皮雞蛋湯


呢排街市有幼身蘿蔔賣,

買咗1條嚟煮蘿蔔雞蛋湯,

加咗少少蝦皮落去一齊滾呀!

我和老公2個人,

連湯連渣,

每人飲咗2碗,

簡單、鮮甜又美味呀!










材料: 幼身蘿蔔1條、雞蛋3隻、蝦皮1.5湯匙、蔥粒、薑1片、糖少許

調味: 鹽、胡椒粉

做法: 蘿蔔去皮後切幼條;燒熱鑊落油,加薑片、蘿蔔和少許糖,

炒至蘿蔔條軟身或有少許透明後盛起;

原鑊落油煎熟雞蛋,加入熱水煮至翻滾,落蘿蔔條和蝦皮煮多5分鐘,

按個人口味落鹽和胡椒粉調味便成。

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





6 則留言 :

  1. 二人分着吃, 七成飽唔錯...Good !

    回覆刪除
  2. 我家鄉會加埋小湯圓, 腊肉, 娃娃菜, 唐芹, 東菇嚟煮咸湯圓都好好食架

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!