2022年11月16日 星期三

雜糧&外賣


平時如果得我和老公兩個人食飯,

我好多時都會簡簡單單煮粉麵食架!

所以冰箱通常都會有雜丸,

而雪櫃就一定有菜芯,

肉就未必成日有喇!

冇肉咁點算???

落街去商場買盒兩餸飯囉!

$41盒唔貴喎,

最鐘意食佢哋嘅酸菜豬肚,

佢哋嘅酸菜豬肚唔係咸,

而係甜架!

好惹味好送飯架!








 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

6 則留言 :

  1. 主婦的佳音之一, 莫過於去街買盒兩餸飯回來, 吃完最多洗下餐具抺下檯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,兩餸飯係主婦嘅好幫手呀!

      刪除
  2. 哈哈, 尋日個薯仔炆雞翼食晒啦? 時不時食下兩餸飯都唔錯呀, 慳水慳力, 全職煮婦都要抖下.

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!