2017年8月11日 星期五

咸魚煎肉餅、客家釀苦瓜和魚香茄子


醃咗一大碗咸魚豬肉,

可以整出三款唔同嘅菜式,

咸魚煎肉餅、客家釀苦瓜和魚香茄子,

三款菜式簡單又易做,

梗有一款啱妳哋嘅口味架!









材料: 梅香咸魚1/4件、梅頭豬肉碎$35(最好有少少肥肉)、乾蔥頭一個

醃料: 豉油1湯匙、糖1.5茶匙、生粉1茶匙、麻油少許、水2湯匙

做法: 將梅香咸魚拆肉;乾蔥頭切碎;

將豬肉碎、咸魚碎和乾蔥碎放入大碗內,加入醃料攪勻,

放入雪櫃雪一小時便成。

咸魚煎肉餅(可加入馬蹄粒或蝦米碎,口感更佳)

~將肉餡搓成球壓成餅,放入易潔鑊中煎至肉餅兩邊金黃色或熟便成。

客家釀苦瓜

調味: 蠔油1湯匙、豉油1湯匙、老抽少許、糖1茶匙、1碗水

~將苦瓜切件,燒熱水加半茶匙糖,落苦瓜灼1~2分鐘後撈起沖水;

挖空中間部份,撲生粉係苦瓜內餡入咸魚豬肉餡;

凍鍋落油燒熱,略煎苦瓜兩面後上碟;

凍鍋落油燒熱,先爆香豆豉粒和蒜蓉,加苦瓜和調味煮20分鐘;


最後落生粉水埋茨汁便成。

魚香茄子(茄子免走油版)


調味: 蠔油半湯匙、豆瓣醬1茶匙、豉油半湯匙、老抽少許、

糖1茶匙、生粉1茶匙、水6湯匙

做法: 燒熱鑊落油,先爆香蒜蓉和咸魚豬肉碎,加茄子炒勻後,

落調味煮至汁濃或茄子熟便成。


  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!






21 則留言 :

  1. 嘩…大鑊喇,我三樣都鐘意食呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,咁啱架,我都係三樣都鐘意食呀!

      刪除
  2. 我三樣都鍾意食,但未試過煮苦瓜。 你件鹹魚好大件架,咁夠用嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我買果件咸魚又真係好大件架,慳食D都可以分幾餐食呀!

      刪除
  3. 講起鹹魚,我最近有件激氣事! 我去嗰間叫優品360零食店到買佐2樽泰國鹹魚,喱間店就係專為領展高價收購到商場後,俾佢地貴一貴去租。唔記得好似成60蚊1樽架, 點知嗰日原本好開心,因為好耐無食鹹魚鸡粒炒飯, 好想食。 點知想煮飯時,一打開,嘩! 陣味臭到我老公話佢以為係邊到爆渠。我本來想慳,驚俾我老公鬧我徏錢,想照用。於是博命搵水係甘洗。 好彩! 我老公鬧我叫我掉佐佢。我幾唔開心呀,最慘係買佐2樽,另一樽都唔甘開佢,即刻掉佐,甘又蝕佐百幾蚊喇! 我已經將哩間店BLACK LIST佐佢。我希望大家廣為通傳,因為呢間店,我見好多分店都無生意,原來入有問題既貨都照樣賣俾人。最衰我唔習慣KEEP單,唔係我都會走去退錢。大家要留意呢間黑店呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買咸魚通常係雜貨舖買,邊塊咸魚靚就叫佢切呀!

      刪除
  4. 同有, 果間優品360零食店, 我係同日除佐買鹹魚外, 同買佐2袋韓國製的PANCAKE粉, 我買開的一隻香港牌子, 一向加開的水既份量都無問題的, 但係用同一份量開呢兩袋韓國PANCAKE粉, 就變得好稀,最後煮到塊塊都爛。我唔知係我唔好彩,定係呢間店入貨既質量有問題,總之,我對呢間店已經好失望,以後都唔會去買野!

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓國pancake粉我未食過,所以唔係好知佢嘅質感,下次都係買番自己用問的牌子,有保証嘛!

      刪除
  5. 三款都啱特別係醸苦瓜至愛,你整得好美味望見都想來多一碗白飯咁好餸。哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,咁唔好客氣,齊齊添飯啦喂!

      刪除
  6. 三樣都好好味啊!食邊樣先好尼

    回覆刪除
  7. Ever wanted to get free Twitter Followers?
    Did you know that you can get them ON AUTO-PILOT AND TOTALLY FOR FREE by registering on Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!