2017年8月18日 星期五

嘉湖山莊會所~Ocean Dive Cafe


今晚我哋一家人4口同埋小魔怪女朋友仔一齊出街食飯,

揀咗去屋苑會所餐廳;

呢度餐牌上食品款式都幾多,

但素食就唔多得一款揀,

不過總好過冇啦!

叫咗一份2人套餐(豬手、燒雞、大蝦、黑松露飯),

一份素食套餐和沙丹豬扒套餐,

總共食咗$504。




 





    


  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

雀后(添飯)Facebook Fan Page




8 則留言 :

  1. 回覆
    1. 我煮咗幾餐中餐俾佢食,所以咪帶佢去食西餐囉!

      刪除
  2. 女朋友仔不是在英國/馬來西亞嗎? 她其實是長居在香港, 是嗎?

    回覆刪除
  3. 我都想搬去嘉湖住, 想知附近有物街市, 你去邊度買餸?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常去天盛街市買餸,間中都會係樂湖百佳買呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!