2017年8月6日 星期日

返惠州

歐遊返嚟抖咗一星期,

噚日我又同小魔怪、老公和姑奶,

4個人齊齊返惠州,

因為小魔怪未去過惠州呢間新屋,

所以要帶佢返去一次呀!






返到惠州,

小魔怪話想飲茶又想食小菜,

一次過滿足哂佢兩個要求啦!

去咗英國成年幾,

學識咗食辣,

晚餐叫咗酸菜魚和辣子雞,

佢話好好味道喎!








瞓醒覺,

我同老公去咗附近市場食早餐,

順便緊係要去入貨啦!

炒面王$10、茄子$2.5、龍眼4斤$24、河源米粉10個$3、

腐乳$8、茄瓜2條$3.2、花生2包$9、獨子蒜$10。

(全部以人民幣計算呀!)










大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 


14 則留言 :

  1. 你返惠州成日都有好嘢,搵次做領隊,帶埋我地去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵日帶大家一齊去行番轉啦!

      刪除
  2. 在英國食辣我唔覺辣,在香港食少少就覺得勁辣,小魔怪有無嘅咁反應?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢又冇講喎,不過我諗香港或中國食到嘅辣係帶麻辣味,外國係冇呢個味道架!所以咪覺得辣囉!

      刪除
  3. 近日, 有兩間直巴開通去惠城區的直通巴線, 你可以去看看: http://www.gdhk.cn/news.html 上車: 元朗:元朗安樂路55號榮發樓底下C鋪

    回覆刪除
    回覆
    1. 收到,即刻上去睇下啱唔啱路先得!

      刪除
  4. 收到,即刻上去睇下啱唔啱路先得!

    回覆刪除
  5. 嘩!!!又平又抵, 你幾時帶我去買

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵日帶大家一齊去行番轉啦!

      刪除
  6. 回覆
    1. 返親嚟都去搵好嘢食架啦!

      刪除
  7. 惠州的湯粉和炒粉見到好美味請問在那間吃呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係惠州農產品市埸內小店食架!

      刪除
  8. Are you looking for free Google+ Circles?
    Did you know you can get these ON AUTO-PILOT AND ABSOLUTELY FREE by registering on Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!