2017年8月19日 星期六

慶祝

今日嚟個大慶祝,

慶祝大、小魔怪大學畢業,

慶祝姨甥仔考入科大,

祈祈BB扣門成功入咗理想嘅小學,

仲有就係預祝我9月份生日呀!

小魔怪第一次帶女朋友仔見婆婆、姨媽和細姨,

好開心啊!

今晚我哋嚟咗石門彩福皇宴食晚飯呀!

















    


  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

雀后(添飯)Facebook Fan Page




8 則留言 :

  1. 恭喜雀后!咁多喜事一齊慶祝,真係開心喇!
    菜式又正,真係食得開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一家人齊齊整整食飯,好開心架!

      刪除
  2. 恭喜雀后,有咁多喜事及兩位仔仔學業有成,真係戥您開❤

    回覆刪除
  3. 恭喜雀后:喜氣洋洋,一家人聚在一起是最開心的事,好幸福!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!