2017年8月7日 星期一

英國&意大利畢業之旅~威尼斯第二日

英國&意大利之旅

7月19日,

食過早餐後,

又要開始我哋今日嘅旅程啦~遊玻璃島和彩色島。

轉咗幾次船都係企位,

不過吹下海風都幾爽架!















玻璃島上有好多店舖賣玻璃製品,

而彩色島上嘅屋全部都係五顏六色,

真係好鬼靚架!

仲有係彩色島食咗個豐富又美味嘅海鮮餐,

好滿足啊!













行咗大半成日,

終於返到旅館啦!

抖咗一陣就走咗去平時買嘢嘅超市附近,

果度有個BBQ場,

離遠都聞到香味呀!

今日早嚟有位座,

食食下仲有歌仔聽,

老公聽到唔捨得走添呀!












 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



13 則留言 :

  1. 前一篇留言俾你, 可能我多事, 話俾你知, 近日有兩間直巴公司開通去惠州惠城線, 你有無睇到呀! 下面是另一間, 下次你返惠州, 會唔會用得著呀?

    http://www.trans-island.com.hk/zh/servicedetails.php?id=145#logo_tag

    明年蓮塘口岸開通佐, 你地返惠州會快好多架!

    你我多事, 想分享俾你知.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我啱啱先睇到,唔該哂你呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 真係好鬼香,我哋遠遠都聞到香味呀!

      刪除
  3. 其實雀王識享受生活過你呀,放假就是甚麼都要放鬆,聽下歌,有美食又美酒。

    回覆刪除
  4. 見到风景又靚BBQ好唔好味呀!睇見好正.

    回覆刪除
  5. Ever wanted to get free YouTube Subscribers?
    Did you know that you can get them ON AUTO-PILOT AND ABSOLUTELY FOR FREE by using Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!